1.2.2008

Voi ei!

Ajattelin ottaa aloittamasta työstäni kuvan ja aloin repusta etsiä kameraa. Kamera ei ollutkaan siellä! Sitten aloin muistelemaan päivää. Olin koulun koneella muokkaillut kuvia jotka kamerassani olivat. Tulostin on rakennuksen toisessa päässä ja kuvat tulostettuani aloin kokoamaan portfoliotani. Ja siinä hässäkässä unohdin koneen päälle, kameran pöydälle ja vielä piuhassa kiinni tietokoneeseen! Koulussamme on joskus varasteltu sitä sun tätä ja nyt toivon, rukoilen, ettei kameraani vietäisi! Vanha se toki on, mutta arvokas silloin ja juuri hyvä kamera minulle. Kuvat minulla on kaikki koneella, että sikäli siitä ei suurempaa menetystä tulisi. Kameroitahan saa aina uusia. Pitää mennä aikaisemmalla bussilla maanantaina, että olen koulussa ensimmäisten joukossa. Jos sillä saisin pelastettua kamerani kohtalon.

Noh nyt sitten siihen aloittamaani työhön. Ensin tein peukaloon saakka ranteenlämmittimiä, mutta jotenkin siitä tuli liian kireä ja päätin purkaa työn ja aloittaa jotain uutta. Muistelin joskus nähneeni jossain lehdessä ohjeet peruslapaseen. Puolen tunnin etsimisen jälkeen se löytyikin. Olen ala-asteella viimeksi neulonut lapaset ja ne on mitkä on. Isosisko kyllä tykkäsi niistä, minulle ne oli
vat liian isot. Nyt ajattelin harjoitella uudestaan peruslapasen ohjeen ja nyt olen alkukuopissa. Ohje tuntuu helpolta.

Tässä muuten kuva tekemästäni viinijussista. Näitä pitäisi alkaa takomaan urakalla, mutta nyt ei ole sellainen olo.

Ei kommentteja: