2.12.2016

Vaatteita Jäbälle

Olen saanut pienennettyä lankavarastoani tänä vuonna hurjasti. Samaa ei ole tapahtunut kangasvarastolleni, olen vain kotiuttanut lisää kankaita ompeluajan jäädessä vähemmälle.
Mutta nyt sain ommeltua kasaan parit vaatteet odottamaan Jäbää. Nämä ovat siis vielä isoja, mutta kuten olen aikaisemmin huomannut, näitä kokoa isompia vaatteita on oltava varastossa kasvupyrähdyksiä varten.
Pari perus paitaa ja lisäksi parit "pelle hermanni -housut". Paitojen kankaat olen ostanut vuosia sitten ja housujen kankaat olen kotiuttanut kummitädiltäni. Kaavoina käytin Noshin kaavoja, jotka ovat ilmestyneet jonkin aikaa sitten Suuri Käsityö -lehdessä.
Luulisi näiden pääsevän käyttöön ainakin väriensä puolesta, tällä hetkellä kun Jäbälle ei mustat housut kelpaa ollenkaan.

Ei kommentteja: